Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More po raz 16. publikują raport Top Marka, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki.
W badaniu wyselekcjonowano 50 branż, o których w prasie i internecie pisano najczęściej. W każdym z sektorów wyłoniono 10 marek, o których było najwięcej wzmianek. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu.
Bardzo nas cieszy zarówno ilość wzmianek, które w ostatnich latach pojawiają się w związku z firmą Betard, a także siła mediów, które o nas wspominają. Świadczy to zarówno o niesłabnącym zainteresowaniu żużlem a także o rosnącej modzie na tematy związane z prefabrykacją betonową.
- Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium.
- Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy.
- Siła marki – ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu; jest indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.
Więcej o raporcie Top Marka na https://topmarka.eu/top-marka-2023.html