Belki sprężone typu T przeznaczone są do stosowania w drogowych obiektach mostowych w układach jednoprzęsłowych jak i wieloprzęsłowych. W przekroju poprzecznym belki mają przekrój w kształcie litery T, szerokość półki jest stała i wynosi 890 mm. Przęsła z belkami T są jednym z bardziej popularnych rozwiązań konstrukcyjnych w Polsce. Belki produkujemy według katalogowych długości – T12, T15, T18, T21, T24, T27 jak i projektowane indywidualnie, o dowolnej długości, w tym także belki wzmocnione na uderzenie boczne. Możliwe jest także wykonanie belek o niestandardowych wysokościach. Wykonujemy belki o naciągu strun do 1000 ton w jednej belce i maksymalnej wadze 50 ton. W belkach możemy zabetonować dodatkowe akcesoria do montażu zabezpieczeń BHP (tzw. Koboldy), a także wykonać otworowanie pod odwodnienia obiektów. Stosuje się różne wersje wykonania czoła prefabrykatów dostosowane do układu konstrukcyjnego przęseł. Wykonujemy adaptację czoła belki wg zamówienia (również pod kątem dostosowanym do skosu obiektu). Czoło belki typu A z pociętymi półkami i środnikiem przeznaczone jest dla układów ciągłych wieloprzęsłowych oraz swobodnie podpartych. Czoło belki typu B jest proste i stosowane w układach swobodnie podpartych. Kształt C ze ściankami formującymi ułatwia wykonanie przęseł, ścianki pełnią rolę deskowania poprzecznicy podporowej. Jako haki transportowe stosujemy uchwyty linowe wykonane ze stali sprężającej wysokiej wytrzymałości. Do belek mostowych typu T produkujemy również płytki z fibrobetonu, pozwalające na uzupełnienie przerw między prefabrykatami. Do produkcji belek stosujemy kruszywa zgodne z najnowszymi wytycznymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Produkujemy również belki mostowe typu MG-T.